tirsdag 13. januar 2009

Operasjonsdag

I dag mister jeg navlen min!!!! Veldig rart å tenke på. Får gjøre noen skjønnhetsoperasjoner etter dette. ;)

Grugleder meg, har badet i svette i natt så er nydusjet og har rent sengetøy og ting føles litt bedre nå enn de gjorde i går kveld. Hadde legebesøk og legene her er for konkrete for meg, jeg blir rett og slett litt nedbrutt av dem. De er ikke negative, det er ikke det, men de virker ikke akkurat så jævla positive heller. Jeg spurte legen i går om jeg kunne få ta med svulsten hjem og tråkke på den mens jeg bannet, han synes jeg var litt psyk og at det var en dårlig ide. Den måtte visst fort til laben. Gledesdreper!

Men - endelig skal vi begynne å reparere. Selv om det bare er en uke siden jeg fikk vite at noe var alvorlig galt føles det som om det er et halvt år siden. Jeg har til og med vent meg til å ta blodprøver, hadde trodd det skulle ta mer enn noen dager.

Om et par timer kommer de for å hente meg, kryss litt fingre for meg i dag, det trenger jeg!!!

29 kommentarer:

  1. Kjære vakre, i dag er den første dagen i resten av ditt liv. Det gjelder naturligvis alle dager, men noen dager er på en måte litt mer enn andre. Denne dagen er en sånn dag. DU vet at det står mange mange mennesker rundt sengen din på operasjonsstuen i dag. Ikke fysisk sett så klart, men vi er der in spirit. Gud passer ekstra på deg, solen skinner i dag og når du våkner er det til et nytt og litt annerledes liv. Og annerledes behøver ikke bety dårligere ;)

    En kjempeklem til deg i dag, og en enda større klem til Bendik, som nok får sitt livs tøffeste dag så langt.

    Anita

    SvarSlett
  2. Tenker masse på deg!! Krysser alt som går an. Så ser jeg deg snart igjen.

    SvarSlett
  3. For en gledesdreper ;o)Dette går veldig bra Lena!! Tenker på deg masse masse og krysser alt som kan krysses.
    Tusen klemmer fra Anne-Lene,Per Harald og Marthe

    SvarSlett
  4. Lykke til!Legene kan være ganske harde når det gjelder alvor, ofte de ikke ser spøken i det du sier for de har full konsentrasjon på deg. Men de burde hatt litt humor da :) DU kunne jo fått en bit av den og tråkket på da ;)
    klem fra Lene.

    SvarSlett
  5. Leger har ikke humor...
    Masse lykke til!
    Stor klem fra Siri

    SvarSlett
  6. Jeg har kryssa alt som kan krysses, og vet at dette skal gå bra.
    Jeg kjenner ingen som har det samme pågangsmotet som deg når det er tøffe tider, og her imponerer du meg til tusen.
    Du klarte å snu fra fortvilelse til håp allerede 1 time etter å ha fått beskjeden, og du har bare fortsatt å bygge opp håpet vårt for hver dag som går.
    Selv om dette er tungt for alle, er vi helt sikre på at dette skal gå bra.
    Og du veit at jeg er her for deg.
    Elsker deg uendelig mye.

    Bendik

    SvarSlett
  7. Hei Lena. Vit at jeg tenker masse på deg.
    Hilsen Anne Marit

    SvarSlett
  8. Nå ligger du sikkert og er ganske så øm og groggy.
    Masse klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  9. Hei Lena!
    Hvorda har det gått i dag??
    Tær og fingre har vært kryssa for deg i dag ;) Jeg har tenkt masse på deg i dag! Min magefølelse sier at alt dette klarer du veldig bra! og at alt orner seg :D ;)
    Klem fra Hege Maritha ;)

    SvarSlett
  10. Åh, dette var triste nyheter Lena :(
    Vi sender varme tanker her fra oss i Askim, krysser fingre for deg. *klem*

    SvarSlett
  11. kjære vakre søte snille Lena!
    Håper det har gått bra i dag!!!
    ToveM

    SvarSlett
  12. Har krysset alt som krysses kan og håper alt gikk bra i dag!!!
    Anne-Lene

    SvarSlett
  13. Har også krysset alt som er å krysse, tenkt masse på deg idag! Håper alt gikk bra idag!!

    Jannicke

    SvarSlett
  14. Åh Lena, jeg ble helt matt her, men vil bare gi deg en STOR klem, og ønske deg alt det beste!!

    Linda

    SvarSlett
  15. Hei Lena! Håper alt gikk bra i dag! Vi har krysset alt vi har!!
    Kristin hilser masse!
    Marit

    SvarSlett
  16. Dette bare MÅ gå bra Lena. Vi krysser fingre og tenker på deg, Maja og Bendik. Håper operasjonen har gått bra. Vi ses og masse klemmer fra Kari, Per, Fredrik og Elise.

    SvarSlett
  17. Kjære Lena.
    Motgang gjør sterk sies det, og det kan mange ganger være sant! Det har jeg selv erfart. Stå på Lena. Ønsker deg en riktig god bedring, og at reperasjonene går veldig bra!!
    Klem fra Tone. Skal hilse fra Espen m/familie og Eireen også.

    SvarSlett
  18. Tenker masse på deg vennen, og håper på at oprasjonen gikk bra og at legene fikk fjernet mest mulig av dritten.

    Ida

    SvarSlett
  19. Tenker på deg!!!
    Nina ;-)

    SvarSlett
  20. Håper operasjonen gikk bra i går Lena.

    Tenker masse på deg.

    Mange klemmer fra Mette

    SvarSlett
  21. Vi er mange som tenker veldig på deg nå!  Inger, Kjell, Eivinn, Sissel og Mormor

    SvarSlett
  22. HAr tenkt på deg masse og krysser fingrene hver eneste dag:-) Klem! Vi snakkes... Hilsen Nina

    SvarSlett
  23. Håper alt har gått bra i dag!

    Klem Yvonne

    SvarSlett
  24. En stor klem fra meg, tenker masse på deg

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  25. En klem til deg i dag også :)

    Anita

    SvarSlett
  26. Klem fra meg også!
    Anne-Lene

    SvarSlett
  27. Hei Lena - jeg gikk inn her først nå, men det er fint å lese det du skriver :-) Og det er sant det med å snu situasjonen fra fortvilelse til håp - jeg har i hvert fall masse håp og tro på deg, er sikker på at viljen din har smittet meg her oppe og håper at min smitter tilbake (om det er mulig å følge det resonnementet). Krysser fingre for best mulig resultater framover og tenker på deg og familien hele tiden. Kommer snart nedover.

    (og navlen - den er da til ingenting annet enn navlelo)

    Stor klem til tøffingen!

    Anja svigerinne

    SvarSlett
  28. Må le litt av Anja; trenger ikke navlen til annet enn navlelo!
    Og ja - jeg har stort håp jeg også!

    SvarSlett