mandag 26. januar 2009

Formen stiger

Selv om det føles litt kjedelig å jobbe hardt for å komme i form igjen bare for at den skal brytes ned av cellegift igjen om noen uker så er det jammen godt å komme til hektene.

Hadde noen tøffe dager, og var mer sliten enn jeg har vært noen gang i hele mitt liv da jeg dro fra mamma og pappa på fredag, men så snudde det. Jeg orker plutselig å gjøre litt her hjemme, jeg har akkurat gått en tur på 25 minutter og jeg fortsetter å spise mat. Formen er stigende, håper snart vekta følger etter også. Det er fortsatt mye dødtid her hjemme så tipsene jeg har fått skal følges. Jeg gleder meg mest til et langt varmt bad sammen med lydbok, men må fortsatt vente en uke med å bade pga. såret.

Omgangssyken herjer i heimen så jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli smittet, Maja har holdt på av og på hele helga og Bendik har vært syk i hele natt. Skikkelig slitsomt, men han kommer seg litt nå han også virker det som. Jeg har IKKE tenkt å få det her oppi alt og det ser ut som jeg slipper unna. Krysser fingrene.

5 kommentarer:

  1. Godt å høre at formen stiger,og med formen kommer humøret! a-L

    SvarSlett
  2. Så godt å høre at formen er bedre, kan tenke meg at det er fælt å ikke orke noen ting (men jeg synes ikke du skal overanstrenge deg heller). Er lettere å holde humøret oppe når man kan gjøre mer enn å bli sliten av å glo i veggen. Krysser fingrene for at du slipper omgangssjuka.

    Klæbukklem

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg glad :)
    Godt å høre at formen stiger og at du har det bedere.

    Skjønner godt at du gleder deg til badekar og bok. Det er jo terapi for sjelen det :)

    Ida

    SvarSlett
  4. Hei du!

    Vi sitter her helt målløse og leser bloggen din. Er dette helt nylig oppdaget eller? Alle de utfordringer man opplever i hverdagen blir plutselig så uviktige når man får slike situasjoner og hanskes med.

    Er hvertfall bra å høre at du er ved godt mot. Vi krysser fingrene og ønsker deg og dine all mulig lykke til videre. Lena Elisabeth Engh Ruud er i hvertfall ingen PYSE,ref Facebook ;)

    PS: Her er en liten gåte for å trimme hjernemusklene mens du jobber med å bli frisk:
    Hvem er den mest arrogante på et sykehus..?

    Helene & Morten

    SvarSlett
  5. Fant det ut ganske akkurat samtidig som første innlegg i bloggen så har ikke helt fordøyd det selv enda. Ting går i rasende fart når de finner svulster hos unge folk, det skal de ha. Fant svulsten en fredag og fjernet den tirsdagen etter...

    SvarSlett