fredag 9. januar 2009

Den verste beskjeden å få...

... er at man har en ondartet svulst som dessverre har spredd seg ganske bra og at oddsen ikke er helt på min side.

Etter litt sjokk og altfor mye tankevirksomhet så er det jo faktisk noen få som er på den lille delen av statistikken. Jeg har planer om å bli en av de. Store planer faktisk.

Jeg er hjemme på perm i helga, så er innlagt på Ahus. Til uka blir det mer testing og sannsynligvis operasjon på tirsdag for å fjerne de to største svulstene.

I denne bloggen kommer til jeg å skrive av meg litt. Jeg har også sett i løpet av de siste dagene at jeg har veldig veldig mange gode venner og familie som bryr seg, og som vil holde vite hva som skjer, så da er det greit å klikke seg inn her.

Ellers er det bare å ringe eller maile eller sende melding alt ettersom hva dere føler for. Jeg tar med pcen på sykehuset på mandag, for da tror jeg at jeg blir liggende ganske lenge. Vil sikkert ha besøk også, men da er det greit å hgi meg et lite pling først siden jeg blir kjørt rundt i gangene der ganske mye.

23 kommentarer:

  1. tenker på deg vennen.
    Dette klarer du

    SvarSlett
  2. Tenker veldig på deg, lille Maja og Bendik. Dette MÅ jo gå bra.
    Klem fra Thomas med familie

    SvarSlett
  3. Tenker på deg Lena! Du kommer til å være på den riktig siden av statistikken!

    SvarSlett
  4. Visst skal du bli frisk! Noe annet er ikke et alternativ!! :)
    Maange gode og varme klemmer fra nord :D

    SvarSlett
  5. Tenker på deg!
    Dette fikser du Lena!!
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Du blir frisk, Lena! Kos deg med familien i helga. *klem*

    SvarSlett
  7. Hei Lena, jeg fikk høre om dette av mor i dag. Vi kan bare ønske deg lykke til Lena. Dette kommer til å gå bra.

    SvarSlett
  8. Selvfølgelig blir du frisk lena!!!
    Tenker på dere mye. Og det er bare å ringe om du har behov for å skravle litt.Nyt helgen med familien :o)
    Klem fra oss tre på Stabekk!

    SvarSlett
  9. Er her! bare en telefon unna!! Stor klem!!

    Anita

    SvarSlett
  10. Kjære Lena, Bendik og Maja!
    Kos dere så godt det går når dere er sammen!!! Vi sender alle våre positive "vibber" over til deg Lena og krysser fingrer og tær for at dette skal gå bra! Man får noen slag i trynet innimellom - men det positive er at man kommer sterkere ut av det. Stå på!
    Kos og klem fra Nina, Audun og Martin

    SvarSlett
  11. Kjære Lena!

    Masse klemmer både til deg, Bendik og Maja.

    Jeg liker navnet på bloggen din. Du er en ekte fighter!

    SvarSlett
  12. Dete går bra! Dere er i tankene mine, og vi krysser alt vi har for at du blir frisk fort! Store klemmer fra oss :)

    SvarSlett
  13. Hei Lena

    Ble kjempetrist nå. Jeg håper virkelig at du blir på den riktige siden av statistikken! Ber for deg og familien din :) Ikke gi opp vennen.

    Bushra tenker masse på deg og dine !

    SvarSlett
  14. Stor klem og kryssede finger. Dette klarer du.

    Cathrine

    SvarSlett
  15. det er jo ingen tvil! det lena vil, det får hun til....
    Tovem

    SvarSlett
  16. Lena!
    Dette klarer du!
    Tenker masse på deg og familien din.
    Dette beste du kan gjøre, i hvertfall fra egen erfaring er å ta en dag om gangen, og ikke tenke alt for mye.
    Klemmer og masse omtanke til deg,Bendik, Maja, Anja, Laila, Steinar, Lilly og Per fra Vera, Jonny og Gina!

    SvarSlett
  17. Kjære Lena.
    Dette var veldig trist å høre. Det er bare en ting å gjøre og det er å krysse fingre og tær for deg. Ønsker deg masse lykke til og håper du har kost deg med familien din i helga og greid å koble av. Du må ha så uendelig mange tanker surrende rundt akkurat nå. Varme tanker kommer din vei fra meg.
    vennlig hilsen Marianne Fossen

    SvarSlett
  18. Hei Lena!
    Jeg har ikke ord jeg, men det jeg vet er at dette klarer du veldig bra :D Du er sterk! Masse lykke til i morgen, og alle vi på jobben tenker på deg!
    Varme klemmer fra Hege og de andre fra Notabene :D

    SvarSlett
  19. Kjære Lena, Bendik og Maja.
    Vi tenker masse på dere! Når jeg leser alle kommentarene, ønsker jeg at tankenes kraft kan være med å helbrede! Og så håper vi at all omsorg kan være med å hjelpe dere til å stå i "stormen" og den tøffe tiden som vi vet vil ligge foran dere- om det blir slik eller sånn. Gode klemmer fra tante Ellen og onkel Lasse.

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett