tirsdag 27. januar 2009

Ingen stifter og luft rare steder.

I dag fjernet jeg stiftene, eller - gjorde det ikke selv da, men helsesekretæren på legekontoret mitt. Herregud som jeg hadde gruet meg, var så satt ut at jeg var helt på gråten da hun skulle fjerne den første. Noe så idiotisk, da hun tok ut den første måtte jeg spørre om hun hadde tatt den alt. Kjente jo nesten ingenting.

Fikk også snakket en kort prat med legen min og fikk med meg noen resepter. Skal tilbake dit mandag også, har litt flere spørsmål jeg kunne vente med, jeg ble skviset inn uten å ha time så ville ikke forsinke henne så mye. Jeg blir skikkelig godt tatt vare på der borte. Fikk til og med mobilnummeret til legen min sånn at jeg kunne kontakte henne når som helst hvis jeg skulle ha trøbbel med noe.

Ellers har jeg helt vanvittige luftsmerter i skulderen. Fikk beskjed om at det kunne skje, men er litt overrasket over at det kommer nå, to uker etter operasjonen. Jaja, får vel bare komme meg gjennom det. Er faktisk noe av det vondeste jeg har vært borti i hele denne prosessen. Tror jeg må sette det på en tredjeplass over vonde ting, førsteplassen har koloskopien, det gjør jeg ikke uten narkose igjen. Andreplassen har gastroskopien, den var også grusomt kjip, men mye kjappere unnagjort. Alt man skal gjennom...

5 kommentarer:

  1. Luftsmerter i skulderen? Merkelige greier som jeg aldri har hørt om! Rart hvilke bivirkninger som finnes. Men det er noe de regner med går over?

    Klem fra Trøndelag

    SvarSlett
  2. Luftsmerter er py uansett hvor de er hen, men jeg antar skulderen din ikke kan prompe så da blir det vel verre ja... Fysj...

    Tenker masse på deg, søtnos, skal hilse fra prinsessen her :)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg fortsatt god bedring. Flink som skriver her. Vi er heldige som får høre litt om hverdagen din ;)Stå på!

    Klem, Lene.

    SvarSlett
  4. Håper luftsmertene gir seg fort! Luft i skulderen har jo ingen mening, og jeg synes det er urettferdig at du skal få sånne vondter nå!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Tenker på deg hele tiden,Lena. Fint at du skriver på denne siden så vi ser hvordan det går med deg.

    Klem fra Anne Marit

    SvarSlett