mandag 12. januar 2009

En god dag.

Til tross for at de hadde helt sinsykt trøbbel med å få fatt på blodårene mine i dag (tok et par timer å få på plass nåla, kjemperart, hadde akkurat en som måtte ta blodprøver av meg som traff på første forsøk. Hvor var hun i dag tidlig?) så har det vært en god dag. Har snakket med en sykepleier som sa at ting absolutt ikke var så håpløst som vi først trodde og er generelt i godt humør i dag.

Har tatt ny CT som gikk tusen ganger bedre enn sist gang, ikke gjorde det vondt, og ikke kastet jeg opp.

I morgen skal jeg opereres, da fjerner de så mye dritt og møkk de kan og så er det tre uker før vi fortsetter å reparere. Forhåpentligvis er jeg hjemme igjen innen en uke og får være der til neste runde.

Nå får jeg snart besøk av Bendik, Maja og Camilla. :D Takk og pris har jeg så mange venner og familie rundt meg at jeg ikke har sjans til å telle de opp. Jeg hater å være alene og det ser det ut til at jeg slipper :)

15 kommentarer:

  1. Flott! Dette var godt å lese.
    Kommer til å tenke på deg masse i morgen også.
    Stor klem.

    SvarSlett
  2. Så bra! Skal tenke ekstra mye på deg imorgen.
    Dette skal gå bra!!!
    *klem*

    SvarSlett
  3. Stå på, Lena!! Godt å se det er mange som tenker på deg....jeg er en av de!! Lykke til i morgen!! Grethe

    SvarSlett
  4. Alle er her for deg vettu :)
    Dette går så bra.. Masse lykke til.
    klem fra Hege på jobben ;)

    SvarSlett
  5. Godt å høre Lena!
    Lykke til imorgen, jeg tenker masse på deg!
    Klem Nina ;-)

    SvarSlett
  6. Lykke lykke til i morgen! Skal tenke masse på deg :)

    SvarSlett
  7. Dette var kjempebra nyheter.
    Lykke til i morgen

    SvarSlett
  8. Så utrolig bra med positive nyheter!!
    Lykke til i morgen Lena!
    Klem fra Tove S

    SvarSlett
  9. Hei Lena!
    Så godt å høre at du er ved godt mot. Vi tenker masse på deg! Lykke til i morgen, vi krysser fingre og tær!

    Klem fra Kari, Thomas og resten av gjengen :-)

    SvarSlett
  10. Lykke til i morgen. Stå på!

    Klem fra Lene.

    SvarSlett
  11. Lykke til i morgen og dette skal gå bra :)

    SvarSlett
  12. Det var gode nyhetert Lena!
    Lykke til i morgen.
    Kommer til å tenke på deg ja :)
    Klem fra Gina

    SvarSlett
  13. Masse lykke til i morgen, Lena! *klem:

    SvarSlett
  14. Lykke til i dag!! Dette skal gå bra! Noe annet er ikke et alternativ!

    Klæmma fra ho
    Vibeke

    SvarSlett