fredag 16. januar 2009

Online igjen

Jeg har aldri vært så nedkjørt før noen gang som jeg har vært de siste dagene.Onsdag lå jeg bare helt dopet ned i sengen min (reagerte litt mer enn normalt på smertestillende) og i går hadde jeg en liten nedtur og lå bare og syntes synd på meg selv. I dag har jeg fått tatt meg en dusj og hargått ut litt nåler og rør av kroppen min. Alt ser bra ut, men jeg har VONDT. Bruker ekstremt lang tid på å komme meg ut av sengen og er fortsatt fryktelig sliten. Tør nesten ikke spise fordi jeg er redd for å gå på do og så kan det se ut som om jeg har fått urinveisinnfejksjon også :S

Ellers må jeg bare takke for alle meldinger som renner inn overalt, alle nydelige blomster. Det er så mye at jeg ikke rekker å svare aller.

Tusen tusen takk for at dere bryr dere.

15 kommentarer:

  1. Bare hvil deg du, vennen. Og bli frisk - det er din hovedoppgave nå!
    Stor klem fra Siri!

    SvarSlett
  2. Tenker på deg, Lena.
    Håper på positive resultater etterhvert som du får mer svar. God klem!!

    Camilla (Misty)

    SvarSlett
  3. Bare hvil deg du og bli frisk =)
    Tenker masse på deg! Og sender masse positive tanker *klem*

    SvarSlett
  4. Du har da lov til å synes litt synd på deg selv også av og til etter en sånn uke det har vært nå. Hvil deg - og så håper vi på mindre vondt.

    Store klemmer og masse positive tanker fra oss i Klæbu

    SvarSlett
  5. Du får bare hvile deg. Det er jo ikke en liten operasjon heller *klem*

    Takk for oppdatering. Jeg er innom her mange ganger for dag :)

    SvarSlett
  6. Godt å høre fra deg igjen :)
    Og i en slik situasjon har man lov til å deppe og synes så mye synd på seg selv som man bare orker.

    Satser på at du snart får mindere vondt og at du kommer deg litt.

    Klem Ida

    SvarSlett
  7. Moro att høra fra dig. Har varit inne flera ganger de senaste dagarna før att se om du skrivit något :)
    Kempebra sida føresten.

    God bedring!

    /Caroline

    SvarSlett
  8. Hei, kjære deg!

    Jeg er her inne flere ganger om dagen og følger med. Det er så godt å se at du er så positivt innstilt til dette og du bare MÅ bli frisk igjen!! Men som de andre også sier - du har så absolutt lov til å være lei deg også! Hvil deg så godt du kan og husk at vi er mange som krysser fingrene for deg!

    Klem Ephemera

    SvarSlett
  9. Hei Kjære Lena
    Jeg tenker på deg hver dag, og beundrer åpenheten og positiviteten din. Du er deg selv lik, selv når du har det så tøft som nå. Jeg ønsker deg lykke til, og er sikker på at dette klarer du. Masse klemmer fra Hege B-B.

    SvarSlett
  10. Hei!
    Godt å se at det går rette veien!
    Må bare si meg enig med andre over meg og si at det er godt at vi får følgemed deg på denne måten! Så vet vi hva som skjer liksom...
    Kjipt at du har så vondt, men det er jo ikke akkurat en liten operasjon du har vært gjennom!!! Men tiden leger alle sår sies det...
    Håper smertene avtar snart og at alle prøve resultater blir bra!!!
    Tenker masse på deg her i Bergen og gleder meg til å se deg igjen...

    Tove Mette(og Jan Erik)

    SvarSlett
  11. Hei Lena!
    Godt å høre at det går fremover. Nå er første etappe unnagjort!! Ikke noe rart du er både sliten, har vondt og er lei deg. Tillat deg det!! Jeg syns du er tøff og ei flott jente! Stå på videre - dette greier du! Vi tenker mye på deg!
    Marit (og resten av Nøtterøy-slekta)

    SvarSlett
  12. Jeg håper smertene snart avtar så du kommer deg på beina igjen! God bedring Lena!

    Klem fra Tove S

    SvarSlett
  13. Så godt å "høyre" fra deg igjen! Følger med her heile tida for å sjå om du kjem med en liten oppdatering. Står respekt av at du vil/klare dele alt dette med oss alle!
    Stå på!!

    Klem Jannicke

    SvarSlett
  14. Håper du har litt mindre vondt nå Lena og at du klarer å være positiv. Nedturer kommer nok med jevne mellomrom, men det er jo helt naturlig kjære deg.
    Mange mange klemmer fra meg.

    SvarSlett