søndag 18. januar 2009

Dagene går...

...og kroppen leges sakte men sikkert. Egentlig fungerer alt som det skal. Jeg får smertestillende i bøtter og spann så nå er det bare psyken min det står på. Jeg har skikkelig skikkelig trøbbel med å spise. Jeg vet at alt innvendig funker som det skal, fikk Dulcolax i går og herregud for en natt. Fikk øvd meg på å gå ut og inn av senga for å si det sånn :P

Jeg gleder meg mest av alt til å sette meg ned å spise uten å tenke over at jeg spiser. Det er på topp ti lista mi over ting jeg ser frem til.

Nettene er verst selvfølgelig, tror jeg skal spørre pent om Anja kan få sove her i natt. Det står jo en seng her etter at mamma sov her natten etter at jeg var operert. Ellers kommer Majan min endelig på besøk i dag. Er nesten en uke siden jeg så henne. Ville ikke at hun skulle se mamma helt dopet ned og lei seg så har ventet til nå. Håper hun har tid til å gi meg en klem oppi all løpinga og utforskinga her inne. Sykehus er spennende greier for en toåring.

12 kommentarer:

  1. Kos deg masse med lille frøkna i dag :)
    Godt å høre du er bedre..
    Klem

    SvarSlett
  2. Godt å høre at det går fremover. Når får du perm igjen tror du?

    masse søndagsklemmer, Marianne

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg blir skrevet ut herfra til uka og fortsetter behandlingen på et annet sykehus. De er vistnok best på lever på Riksen så lurer litt på om det er dit jeg skal. Skal få vite gangen videre til uka

    SvarSlett
  4. Godt å høre fra deg.
    Og jeg er imponert over motet ditt. Som Anja-svigerinne skrev i et innlegg, så smitter det. Jeg har så stor tro på deg, selv om det er en tøff kamp du må igjennom.
    Kos deg masse med Maja-snuppa!

    SvarSlett
  5. Godt å høre fra deg - setter pris på beskrivelsene dine, selv om det høres innmari tøft ut gjør det det lettere å sette seg litt inn i situasjonen. Kos deg med Maja og fortsatt god bedring :-)

    Anja R

    SvarSlett
  6. Så bra å høre at det går fremmover, Lena. Det er lov å ha mange tanker og være psykisk nede når man er syk. Men, stå på, dette går bra!! Bruk tid, og skynd deg fremmover med små skritt.
    Klem fra Tone S.

    SvarSlett
  7. Godt å høre det går fremover med deg :)
    Kos deg masse med Maja, hun savner nok mamman sin, men du har nok rett i at hun kan vente til du er bedre:) Lykke til videre.
    Stor klem fra Bente

    SvarSlett
  8. Det er så godt å høre fra deg!!!
    Håper du har koset deg masse med Maja i dag!
    Fortsatt god bedring!

    Tovem

    SvarSlett
  9. Kjære Lena.Vi er også med i heia-gjengen! Nå skriver jeg veldig kort fordi jeg har skrevet til deg en gang før og da tror jeg ikke jeg fikk det til så nå bare prøver jeg litt først. Men tankene våre får du og Bendik og Maja i millionvis! Klem fra Ellen og Lasse

    SvarSlett
  10. Går ut i fra at du har kost deg masse med Maja!! Du er tøff, Lena! Fikser dette det er jeg sikker på!!

    Anne-Lene

    Ble det sleep over på deg og Anja? :o)

    SvarSlett
  11. Så utrolig godt å høre fra deg igjen! Håper du hadde en fin dag med Maja:-) Denne bloggen du har laget er virkelig fin... Man får et lite inntrykk av hva du går igjennom. Det er godt for oss som lurer og bryr oss om deg. Håper du får noen gode dager framover:-) Mange klemmer!

    SvarSlett
  12. Godt og lese at det går fremover. Håper du har kost deg med Majan din i dag.

    Klem fra Lene.

    SvarSlett