onsdag 4. mars 2009

Kommentarer og formen og sånn.

Formen er grei om dagen, hvertfall fysisk. Psyken er det verre med, men etter litt overtalelse fra venner og familie har jeg begynt å knaske beroligende. Selv om de ikke hjelper 100% så tar de hvertfall vekk intens hjertebank, skjelvinger og pusteproblemer.

Vi reiser til Hafjell i helgen, trenger et lite avbrekk. På mandag skal jeg inn til ny kur hvis kroppen er klar. Nesten så jeg håper at jeg må vente en uke til fordi jeg ikke har kommet meg nok. Gruer meg til å være dårlig igjen.

Har hørt fra flere at det er litt trøblete å legge inn kommentarer her, så har fjernet den bekreftelseskoden. Håper det hjelper :)

5 kommentarer:

  1. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du blir frisk så fort som mulig. Det er noen dager siden jeg leste her første gang, og jeg ble så lei meg at jeg ikke visste om jeg skulle skrive her eller ikke. Det er lurt av deg å spise beroligende, fint om du kan ta noen skikkelige pustepauser i løpet av dagen også, og virkelig fokusere på de dype magedragene. Du er så flink, og gjør tydeligvis så godt du kan for å fokusere positivt, selv om det selvfølgelig også er viktig å tillate seg å være trist når de tunge tankene kommer. Jeg vet det er mange som kommer med mange råd i en sådan stund, men jeg våger meg allikevel til å anbefale deg å drikke så mye grønn te som du bare klarer. Det er virkelig krutt i forhold til kroppens immunforsvar. Immunforsvaret er soldatene som holder deg frisk, nå for tiden må du stable nye soldater på beina hver 14.dag - og de må ha skikkelig krutt for å bli så mange og sterke som mulig. Det er selvfølgelig viktig at du koser deg med maten også, men kostholdet er helt utrolig viktig for kreftpasienter. Og gå....gå så mye du orker. Jeg håper ikke du synes jeg bryr meg for mye og legger meg opp i hvordan du prioriterer, jeg ville kun gi deg gode råd med et stort håp om at det skal gå deg vel. Og gjør alt du kan for å holde deg så frisk som mulig, er folk syke så hold deg unna. Nå skal kroppen din jobbe mot kreften, ikke mot andre sykdommer i tillegg. Med alle mine beste tanker ønsker jeg deg absolutt alt godt videre. Og husk at du kan ringe Kreftlinjen hvis du trenger å snakke med noen som forstår, går an å ringe dem å bare grine også (det har jeg gjort). Selv om cellegifta gjør deg dårlig, så forsøk å fokusere på at det er forbigående og at det er den som skal hjelpe deg å bli frisk. Kos dere på Hafjell, og le så mye du bare klarer.

    SvarSlett
  2. Kjære vakre Lena, jeg har prøvd hundre ganger å legge inn kommentar til deg men det har vørt helt umulig! Tenker masse på deg og sender masse bli-bra-vibber!! Ha en fantastisk fin helg på fjellet, dette trenger dere! Stor klem

    SvarSlett
  3. Hej!

    Det låter som en god ide att åka bort en tur... Tenker massa på dig.
    God tur!

    Hilsen Caroline

    SvarSlett
  4. Kos dere masse i helgen!!!

    Jeg følger med på bloggen, og ber (på min egen måte, siden jeg ikke er religiøs) om at du skal bli fort frisk.

    SvarSlett
  5. Kjære Lena

    Du kjenner ikke meg, men jeg har lest bloggen din og tenkt mye på deg. Ønsker deg alt det beste.

    Klem

    SvarSlett