søndag 22. mars 2009

Det skjer ikke stort...

...og det er kanskje bare bra. :)

Har nesten ikke merket noe til cellegifta denne gangen, håper det samme skjer nå som det er ny kur i morgen. Jeg er litt usikker på om jeg kommer til å få noe. Har antydning til bihulebetennelse tror jeg. Time will show. Gruer meg til å bli stukket (igjen!) og gruer meg til den ene posen som er litt vond samt det blodfortynnende de skyller med helt til slutt. Takk og pris bare noen sekunder med vondt totalt, men ikke noe gøy uansett. Gleder meg til tirsdag når de tar ut venflonen, prøver å fokusere på det :D Da er det lenge til neste gang.

Ellers har vi feiret toåring her i helga. Maja har fått masse fine gaver og spist bursdagspølser sammen med Alma. Prøver å legge ut bilder i den andre bloggen i løpet av kvelden. Får ta alle de koselige tingene der :D

1 kommentar:

  1. Gratulerer masse til Maja, den skjønne unge. Jeg håper at jeg også får sett henne i mai :)

    SvarSlett