tirsdag 10. mars 2009

Ahus i natt

Fikk feber i går kveld så måtte inn på ahus. Ble sjekket skikkelig nøye på akuttmottaket, men de fant ingenting galt med prøvene mine så jeg ble bare lagt på overvåking. Var inne tolv og var ikke i seng før tre så er litt redusert i dag. Var såpass bra at jeg takk og pris kunne få siste dosen med cellegift i dag.

Snakket med legen i stad, og noen får litt feber av cellegiften, spesielt hvis svulstene krymper (!) Hun sa et eller annet om at kroppen tolket det som en slags infeksjon uten at jeg husker helt hva 100% alt som ble sagt. Blir litt mye info på en gang.

Formen er stort sett grei nå, sliten og trøtt. Har tatt to paracet for å kontrollere feberen som kanskje kan komme i dag også og skal legge meg å hvile litt (hvis jeg klarer - jeg tror hvile er noe av det jeg er dårligst på i hele verden :S )

2 kommentarer:

  1. dagens beste lesning: Snakket med legen i stad, og noen får litt feber av cellegiften, spesielt hvis svulstene krymper (!)

    Hun er jo spesialisten her, så vi må jo stole på henne!!! Fikk gladhjertebank nå!! Krysser og krysser til all gørra er heeeelt borte!! :o)
    Klem A-L

    SvarSlett
  2. Hvile er kjedelig når man må, morsomt hvis man skal noe annet :-D

    A R

    SvarSlett