søndag 8. mars 2009

Ny kur i morgen.

Sitter og psyker meg opp til ny kur. Blir ikke "dårlig" før på onsdag, så får bruke mandag og tirsdag også så godt jeg kan. :) Nå vet jeg hva jeg går til, så kanskje det føles mindre kaotisk denne gangen. Jeg vet hvertfall hvor mye hjelp jeg trenger og hvor lenge så det er i boks på forhånd. Forhåpentligvis er jeg i form til bursdagsfeiring på lørdag (Jarle blir 30 - Hurra!!) Har veldig lyst å være med ut å spise.

Helgen har vært kjempekoselig. Selv om jeg fortsatt tåler litt lite fysisk så er formen stort sett grei. Satser på at den fortsetter å stige. Det er jo ikke mange dagene jeg er sengeliggende pga den kuren her så jeg fortsetter å holde meg i aktivitet når jeg orker. Jeg har spist enorme mengder sjokolade og drukket ekkelt mye cola så jeg bør ha lagt på meg litt. Hadde vært godt om jeg var på 54 på tirsdag, da har jeg lagt på meg en kilo på to uker. Avsluttet helgen med å spise på kinarestauranten her borte hvor Jarle påpekte at jeg spiste mye :D

4 kommentarer:

  1. Jeg sa det skulle bli en vellykket tur ;-)
    Masse lykke til imorgen *klem*

    SvarSlett
  2. Høres ut som en finfin helg :-) Lykke til med mer kur, bra at du får noen dager med matlyst og ok form på slutten av de to ukene! Synes du er skikkelig tøff, jeg. Gleder meg til å se deg igjen.

    Stor klem fra Klæbubæbu

    SvarSlett
  3. Skjønner at dette er dritt,Lena!!! Men med ondt skal ondt fordrives..eller vondt..alt ettersom. Uansett: dette må du gjennom for å bli frisk,so hang in there darling :o)LENA BLIR FRISK!!!!
    Lykke til denne uken :o)

    Stabekkgjengen

    SvarSlett
  4. håper du kan bli frisk snart :) du må nesten bare stå på vidre.. alt kommer til å ordne seg..! :) lykke til .. Vennligst hilsen Silje Marie

    SvarSlett