mandag 23. mars 2009

Kur tre.

Litt vondt denne gangen, åra cellegiften går inn i er liten, men i morgen klokka tre er jeg ferdig for denne gangen. Irriterende med all denne vondten så vurderer muligens VAP, men er ikke 100% sikker enda. Synes det er så irriterende at den synes såpass godt. :P er nok i overkant forfengelig jeg tror jeg.

Legen var veldig positiv i dag og trodde fortsatt at cellegiften virker på meg. Var flere grunner til det, men det at jeg ikke har smerter (noe som vistnok er veldig vanlig å ha ved svulster i leveren) og at jeg er i såpass god form generelt var veldig positivt. Veier litt mer nå så han har økt dosen litt på en av posene jeg får.

Er sliten og trøtt nå, så tror jeg tar kvelden tidlig i dag. Skal inn i ett - totiden i morgen.

2 kommentarer:

  1. Inni meg kaller jeg det for kreftcellegift. Da er det helt greit at du får det.Den er jo vår venn, ikke sant! Vi sees på A-hus.
    Mamma

    SvarSlett
  2. Gode signaler, Lena, det er jeg så utrolig glad for!

    Masse klemmer fra Anja R

    SvarSlett