onsdag 25. mars 2009

IIIIiiiiik

Jeg kastet opp i går! Muligens fordi de har skrudd opp dosen, eller bare fordi jeg var uendelig sliten og lei. Måtte få ny venflon fordi den åra de brukte på mandag var grusomt vond (og er det enda) Jeg har bedt om å få vap og fikk helt sikkert narkose hvis jeg ba om det så da håper jeg den er inne til neste gang. Er lei av å bli stukket i tide og utide. Såre blodårer er også no herk, og det slipper jeg også unna nå. Den de setter vapen i er så stor at den ikke rekker å bli irritert.

Har litt hodepine i dag og er sliten, men det er jo som forventet. Tror jeg skal prøve å sove litt til, men la meg så tidlig i går at det spørs om det går.

4 kommentarer:

  1. Vap er lurt. Ingen vits i å lide unødig. Er ikke tiden for å leke superhelt heller. Spying er også noe ordentlig herk. Men det går mot vår, mot lysere tider, alt spirer og gror. Troen og håpet likeså :)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Kjære Lena!

    Du vet at jeg følger bloggen din og tenker på deg hele tida!
    Jeg må bare si at jeg synes du er utrolig flink til å uttrykke deg.Denne gangen fikk du meg til å le.IIIIiiiik.

    Klem fra tante Anita og Selma som er på besøk.

    SvarSlett
  3. Hei Lena!

    Jeg må bare si at jeg tenker på deg, og forstår at du har tøffe dager nå. Håper du snart vil føle deg litt bedre igjen.

    Ta en dag av gangen, og bruk energien på småting... Ingen husvasking, kakebaking eller sånne ting!

    Ta en kopp te med sukker og sitron, kos deg med kjeks eller annet som du klarer å spise...

    Håper vi sees snart!
    Klem Nina ;-)

    SvarSlett
  4. Dagens visdomsord:

    If you’re going through hell, keep going!" Winston Churchill

    Godt sagt, ikke sant?
    Mamma

    SvarSlett