mandag 23. februar 2009

Vinn eller forsvinn.

Det er sikkert veldig dumt, men jeg jo nærmere morgendagens besøk hos onkologen jo større blir den følelsen. Enten får jeg meg et skikkelig slag i trynet på grunn av massiv spredning eller så blir jeg positiv overrasket over at det bare er det jeg vet om allerede som står igjen. Dessuten får jeg litt klaus av tanken på cellegift og behandling. Stort sett kan man velge hva man skal gjøre fremover i livet, dette her kommer jeg ikke unna. Det er ikke en vond fot jeg kan vente og se an hvordan det går med. Jeg må bare kjøre på og takke for all behandlingen jeg kan få. Ekkel følelse når man er litt kontrollfreak.

Dere får krysse fingre for meg i morgen. Jeg skal om ikke annet prøve å sove i natt. Spørs om jeg klarer det...

7 kommentarer:

  1. Ønsker deg lykke til, Lena!!


    Klem!

    Camilla (Misty)

    SvarSlett
  2. Lykke til i morgen!!! Stor klem! hold oss oppdatert da... :o

    SvarSlett
  3. Trenger nok ikke være kontrollfrik for å synes dette er litt i overkant å vente på. Krysser alt vi har og ønsker deg masse lykke til! Tenker på dere :-)

    Stor klem fra Anja og Christian

    SvarSlett
  4. Det er veldig dumt at du fortsatt er syk,men vi håper at du snart blir frisk! Håper du har det bra.
    Klem fra Marthe

    Og vi ønsker deg masse lykke til!!! Krysser fingre for et lettet innlegg på bloggen i morgen!!
    Anne-Lene og Per Harald

    SvarSlett
  5. Har deg i tankene mine masse hver eneste dag, og skal be Gud passe ekstra godt på deg i morgen! Masse positive vibber sendes herfra, skal hilse så masse fra prinsessen her også!

    Dette fikser du. Klart det er kjipern. Men det er som å gå til tannlegen, gynekologen, betale regninger, måke snø, gå på jobben, skrive selvangivelsen, vaske doen, enkelte ting bare må gjøres. Og du er kontrollfreak, ja, som meg, men det fine med oss kontrollfreaker at vi stort sett har mer stå-på-vilje og mer bein i nesa enn de fleste andre, fordi vi som regel vil noe så sterkt at vi er villige til å ofre for å få det. Sånn er det nå også. Tenk på så deilig det er i morgen kveld hjemme i sofaen sammen med vesla og husbonden, når vi alle seilier innom her og smiler over gode resultater :)

    Stooor klem !!

    SvarSlett
  6. Jeg krysser i hvertfall fingerene for deg!
    Stor klem fra Nina ;-)

    SvarSlett
  7. Krysser og tenker masse på deg!
    Klem!

    SvarSlett