tirsdag 24. februar 2009

Tungt.

Jeg er i gang med cellegift, men har en kjempetung dag så skal fortelle mer så fort jeg orker.

Kort fortalt er jeg i gang med behandling, jeg får vite om åtte uker om den første kuren har virket, jeg mister foreløpig ikke håret (hurra), men den kuren jeg skal over på hvis denne ikke virker tar håret mitt dessverre. Jeg er ikke kvalm, men merker litt til den bivirkningen jeg måtte regne med. Blir nummen på utsatte steder når det blir kaldt.

I kveld skal jeg prøve å gråte meg gjennom tunge tanker, så håper jeg på å komme sterkere tilbake om noen dager...

9 kommentarer:

  1. Er vanskelig å si noe "fornuftig", så jeg sier som bloggtittelen: Lena blir frisk!

    SvarSlett
  2. Veldig godt sagt Siri V.

    Tenker på deg Lena!

    SvarSlett
  3. TEnker på deg Lena, og ønsker jeg kunne ta noe fra skuldrene dine for å lette litt for deg! Men behold troen!!!
    Tove Mette

    SvarSlett
  4. Nå er du i gang og det blir sikkert lange 8 uker. Mine tanker er hos deg :)

    SvarSlett
  5. Jeg heier på deg Lena!
    Forstår at du har det tøft nå, men husk at vi er en stor heiagjeng som vil støtte deg hele veien til: Lena blir frisk!

    Stor klem Nina ;-)

    SvarSlett
  6. Har ikke så mye fornuftig å si, så jeg sender deg så mange klemmer og gode tanker som du har plass til!

    SvarSlett
  7. Kjære Lena min,
    Gråt ut, vi gråter med deg. Men det er mange som sender deg sine varmeste tanker, som ber for deg samtidig som legene gjør alt de kan.
    Ta det til deg og la det styrke deg.Du har jo heldigvis aldri vært av den som gir opp,Lena!

    SC er inne på det her:
    Making miracles is hard work, most people give up before they happen." Sheryl Crow

    Mamma

    SvarSlett
  8. Og jeg sier bare; gjør som mora di sier! ;)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Hei Lena! Og alle dere andere...

    Nå kommer jeg fra en konsert som noen venner av meg har holdt i Kolben. Der sang de en sang fra musikalen "Kristina från Duvemåla". "Min lust till dej" heter den... Og da tenkte jeg på dere... Deg, Bendik og Maja.
    Teksten er gripende og treffer en mitt i hjertet!
    Sjekk ut youtube.com, helen sjøholm med min lust till dej. Håper den gir deg den flotte opplevelsen den ga meg!

    Hjertelig hilsen Fredrik Svang Jansen!

    SvarSlett