søndag 8. februar 2009

En bra dag ble til en bra uke.

Har fått gjort endel denne uka, begynte litt slapt på mandag med legebesøk og en slapp tirsdag på sofaen, på onsdag var jeg på CT, den gikk bra takket være emlaplaster. På torsdag var vi ute og spiste god mat. På fredag kjørte jeg frem og tilbake til jobb helt selv og var på besøk der. Utslitt når jeg kom hjem, men godt å vite at jeg orker litt helt alene også.

Har brukt helgen hos mamma og pappa på Grindvoll. Badet i stamp, spist god mat og slitt litt sofa der også. Da jeg kom hjem i dag vasket jeg faktisk kjøkkenet skikkelig! Var utroooooolig kake etterpå, men nå har vi hvertfall et rent kjøkken igjen. :)

Maja er i toppform om dagen, hun ser nok at jeg blir bedre og synes det er veldig greit. Innimellom spør hun om hun kan få se på mamma som er "ølak", så blåser hun på arret mitt og sier at nå går det bra. :) Snille lille jenta mi.

4 kommentarer:

  1. Snille Maja :) Godt å lese at du føler deg bedre. Tenker på deg, vet du.

    SvarSlett
  2. Søte Maja!
    Godt å høre at du føler deg bedre *klem*

    SvarSlett
  3. Vakre lille Maja :o)
    Kjempegodt å høre at du er i bedre form, Lena.
    Tenker mye på deg. *klem*

    Camilla (misty)

    SvarSlett
  4. Tenker masse på deg! Si ifra hvis du vil ha besøk en dag :)

    SvarSlett