torsdag 5. februar 2009

En god dag.

Har endelig hatt en god dag :D litt småruskete i halsen, men det kan jeg helt klart leve med.

Våknet skikkelig uthvilt klokka halv elleve og følte meg full av energi. Dessverre er ikke alltid kroppen helt enig med hodet, så jeg fikk ikke gjort fullt så mye som jeg hadde tenkt mens jeg lå i senga. Vasket og sorterte litt klær og småpuslet litt her hjemme. La meg i badekaret og var helt utslitt Fikk slappet av litt før jeg kledde på meg og kjørte av gårde med Bendik og Maja for å møte mamma og pappa på Roma ved metrosenteret. Spiste en god middag tok kaffe og kaker her hjemme etterpå. Lenge siden jeg har vært ute, godt å se litt folk igjen. Når vi i tillegg hadde med en smørblid unge kunne ikke dagen blitt bedre. Deilig!

Er totalt utslitt nå, og skal snart krype i senga med lydboka mi.

4 kommentarer:

  1. Så veldig innmari deilig med sånne pluss-dager!! :)

    Det er deg/dere vel unt! Stor torsdagsklem!!
    Anita

    SvarSlett
  2. Så koselig med slike dager, måtte det komme mange fler av de! =)

    SvarSlett
  3. Disse dagene kommer det fler av ;)hehe.
    Gode dager er alltid bra :D
    Stor klem fra Hege Maritha. :D

    SvarSlett
  4. Det er så godt å høre at du har det bra innimellom slagene!!

    Tovem

    SvarSlett