fredag 13. februar 2009

Nesten snytt for litt shopping.

Har vært fryktelig kaldt her noen dager nå. Ned mot 30 kuldegrader om natten. Det likte ikke bilen min så nå nekter den å starte. Jeg som skal på Strømmen og alle greier. Har jo ikke veldig mye klær som passer, så selv om vekta stadig kryper oppover skal jeg unne meg litt nytt. Mamma kommer og redder meg takk og pris, så et lite besøk på Strømmen blir det :D

Ellers er formen ganske ok. Har slitt litt med en senebetennelse i høyre skulder de siste dagene, men paracet og krem tar knekken på den, så er mye bedre i dag. Tipper kroppen min fikk sjokk når jeg fikk energien tilbake. Vasket og ryddet ganske mye her i to dager og så smalt det. :P det er faktisk ikke så greit å skulle ta ting gradvis. Har aldri klart det før så det blir nok vanskelig nå også.

2 kommentarer:

  1. Kle deg godt! Skal ikke ha noe mer tull nå!!!
    Tovem

    SvarSlett
  2. Nei et der ikke lett å slappe av og ligge stille når man etter å ha ligget en stund faktisk har lit energi... Og jeg er sikker på at du er fornuftig nok til ikke å slite deg ut. Håper du fikk shoppa deg litt nytt og deilig vårtøy, visste du at det er meldt 15 plussgrader og deilig sol fra i morgen?

    *drømmer videre*

    SvarSlett