mandag 27. april 2009

Kur 5 utsatt.

Var bare en kjapp tur innom Ahus i stad. Skulle egentlig fått ny kur i dag, men "slapp" (heldigvis). Hadde altfor lite hvite blodlegemer. Hadde gruet meg skikkelig til at de skulle holde på med helt nyinnsatt vap, derfor jeg er glad jeg slipper. Neste uke passer det meg mye bedre. Tipper jeg er hakket mindre øm da. I tillegg har jeg jo tatt stingene.

Bloggen min ble lagt ut på kvinneguiden i dag. Er mange som har både skrevet til meg og sagt at de synes jeg skulle gjort noe med det jeg har skrevet. Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skulle gjøre det, og fant ut at jeg hadde mest lyst til at den ikke bare skulle bli lagt ut et sted hvor stort sett syke mennesker og pårørende leser, så da endte jeg opp der. Håper at andre kan se at det går an å ha det bra selv om man er syk. Alt er ikke bare sorg og elendighet. Jeg drømmer fortsatt om hva jeg skal gjøre om fem år, har fortsatt lyst på flere barn (selv om jeg vet at det kan bli litt trøblete) og er fortsatt mest Lena oppi alt. Har vært redd for å "bli" sykdommen min så prøver så godt jeg kan å unngå det. Selvfølgelig preger det meg veldig at jeg er syk, men prøver å ikke la det ta over hverdagen.

(jeg har forresten for første gang lest gjennom alt jeg har skrevet og jeg gremmes over alle skrivefeilene :S rart å lese hele fra start til slutt også, det føles uendelig lenge siden januar...)

5 kommentarer:

  1. Hei!!
    Fant historien din på kg i dag, og må si jeg sitter med tårer i øyekroken! Husker jo, og "kjenner" deg igjen fra bryllupsplanlegging for noen år siden ("dobbeltbooking" samme dag på eden brud)

    Er sååå glad for at det går den rette veien med deg! Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg fant også historien din i dag, og den grep meg virkelig. Så fort kan livet snu! Men dette klarer du, det er så mange som har klart det før deg - hvorfor skal det ikke være nettopp DU som blir frisk?? Selvfølgelig skal deg være deg!

    Ønsker deg alt det beste, og gleder meg til å følge bloggen din mot en friskmelding!!!

    SvarSlett
  3. www.gjorenforskjell.no

    Ei barndomsvenninne av meg startet dette nettstedet.

    Du Lena, jeg lurer veldig på hva som er status nå. Er det sånn at det bare er i leveren du har kreft nå? Og hvor mye bedre har det blitt av cellegiften? Er litt medisinsk interessert bare :$

    Maja var kjempesøt på bursdagen sin forresten. Nydelig unge!!

    Synes du er tøff og utrolig flink, og gleder meg skikkelig til innlegget der du forteller at du er frisk som vil komme etter hvert:))

    Klem!!

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Så også historien din på Kg i går, og leste alt sammen. Har fulgt deg her på forumet så lenge jeg kan huske og syns du virker som en utrolig flott kvinne. Har fått meg meg at du var syk og har lurt veldig på hvordan det går med deg osv.
    Jeg ønsker deg masse lykke til videre, dette går bra:) Ser hvertfall at du har stå på vilje og der er viktig.
    Klem

    SvarSlett
  5. Det er mye humor i sykdom også, det har jeg opplevd på nært hold, alt er ikke negativt og det synes jeg du er flink til å formidle.

    DU er ikke sykdommen din, du er Lena som er sjuk men du er også så mye annet. Utrolig viktig å holde motet oppe, tømme seg for negative tanker og inntrykk og se fremover.

    Du gjør helt rett i å drømme om fremtiden. Hvorfor skulle du ikke det?

    SvarSlett