mandag 6. april 2009

Kur 4 og snart ny CT

Da er jeg i gang med kur fire. :) Vondt denne gangen også, så nå er vap bestilt og jeg psyker meg opp til minioperasjon om ikke altfor lenge.

Har fått litt mer klarhet i ting. Har vært litt frem og tilbake med info hele veien. litt misforståelser og annet tullball. Jeg har dermed gått og lurt på om jeg egentlig kan bli helt frisk noen gang. I dag har vi fått bekreftet at det kan jeg. :) Veldig godt å vite at det er mulig.

Jeg fikk se på tre leververdier i dag. Fra første kur til nå har den ene endret seg fra 184 (som visstnok var ganske høyt for den verdien) til 37, den andre har gått ned litt den også, men den var ikke så høy i utgangspunktet. Den tredje har ligget på 1100 både første og andre gangen. Det er høyt! Den hadde gått ned til 260 nå! Noe skjer med leveren min - det er det ingen tvil om, så nå håper vi bildene viser at det er svulstene som krymper.

I morgen er det en liten dose til og så er det bare å vente på bilderesultater om 14 dager. Jeg skal på jentetur helgen før så da får jeg litt annet å tenke på. Gleder meg skikkelig :D

Ønsker alle en god påske!! Jeg kommer sikkert ikke til å skrive så mye her den neste uken uten at det er noe galt med meg av den grunn.

7 kommentarer:

  1. Det er jo rett og slett fantastisk om svulstene faktisk krymper!!! Blir spennende med de bildene. Krysser fingre, armer,ben og tær her i huset :o)
    Lena,du blir frisk !!!
    A-L

    SvarSlett
  2. For en fantastisk påskebeskjed :) :) :)

    SvarSlett
  3. Det låter bra!
    GOD PÅSKE!

    /Caroline

    SvarSlett
  4. Det er så bra!!!!!!!!!!
    Smiler både på innsden og utsiden!!!

    Tovem

    SvarSlett
  5. Håper du har hatt en fantastisk jentetur, og naturligvis blir du frisk, det er da noe alle vet ;)

    Stoooor påskeklem :)

    SvarSlett
  6. Velkommen tilbake fra jenteturen, håper du har kost deg storveis!!!

    SvarSlett
  7. Jenteturen er denne helgen. Tar bilder på onsdag og får svar til neste uke :D

    SvarSlett