tirsdag 21. april 2009

Gode nyheter!

Har endelig fått svar på bildene jeg tok sist uke, og cellegiften funker!! Jeg tror jeg aldri har følt meg så lettet noen gang før og går fortsatt og smågråter litt når det slår meg. Nå er det bare å fortsette å krysse fingre og tær for at den fortsetter å virke. Da blir det mellom 6 og 8 uker sommerferie på meg uten kurer :) Skal ha fire kurer til nå, og så ta nye bilder. Neste kur er på mandag.

Ellers skjer det ikke stort. Var på jentetur i helga. Storkoste meg god mat, noen glass vin og fantastisk godt selskap. Tross alt som skjer med kroppen min har jeg det faktisk utrolig bra om dagen. Det er vår, jeg har en utrolig nydelig liten jente som får meg til å le så jeg gråter hver dag og fysisk begynner kroppen å være noe tilnærmet det den var før jeg ble syk (3 kilo igjen!)

Jeg har akkurat ringt for å be om en ny sykemelding, men vurderer å jobbe litt ganske snart. Hvis alt går etter planen så vet jeg hvordan de neste fire månedene ser ut så da går det an å planlegge litt også.

Ønsker alle som kikker innom en fantastisk dag og takker for all fingerkryssing og alle gode vibber. Om ikke det hjelper på selve sykdommen hjelper det 100% sikkert på psyken min.


17 kommentarer:

  1. Endelig var du på igjen, Lena. Dette var kjempefine nyheter. Jeg følger med deg hele tiden og krysser alt som krysses kan.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Det er så fantastisk godt å høre Lena, at jeg har en tåre i øyekroken og skikkelig gåsehud når jeg tenker på det.

    Mange gode klemmer!!!

    SvarSlett
  3. Hurra hurra så fantastiske nyheter!! Skal fortsette å krysse alt jeg har, og sender deg masse masse gode vibber :)

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Jeg er kjempeglad nå!!! Årets desisdert beste nyhet :o)
    Krysser videre for at alt forsvinner!!!
    AL

    SvarSlett
  5. Gud bedre, Lena! Det er jo fantastisk:D Kjempenyheter! Var utrolig spent på at du skulle legge ut resultater fra bilder...

    SvarSlett
  6. Godt å høre, Lena :-) og så fint å lese at du har det så bra tross alt. Det er viktig det!

    Klemklem fra Klæbu

    SvarSlett
  7. Så bra!! Kjempegode nyheter dette da.
    Klem

    SvarSlett
  8. Heia heia Lena.
    Vi leser hver dag og følger med på opp- og nedturer!Fint at du hjelper oss til å følge med! Nå fikk vi gamle nesten hjertestans da vi leste om de gode resultatene!Supert. Måtte lese to ganger for å tro det var sant!
    Stooor klem fra Ellen og Lasse på Nesøya til dere tre.

    SvarSlett
  9. Hei Lena.

    Nok et gammelt menneske i slekta som ble kjempeglad på dine vegne.Jeg har ventet i spenning på resultatet av bildene, og sett på blogen din nesten hver dag. Jeg er sikker på at det er din sterke vilje til å bli frisk som virker så godt sammen med cellegiften.
    Takk for sist også. Koselig hus og hage dere har.

    Klem til deg,Bendik og Maja fra

    Tone R.

    SvarSlett
  10. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    SvarSlett
  11. Så flotte nyheter, å så glad jeg ble på dine vegne =)

    SvarSlett
  12. Heia Lena!

    Smågråter litt jeg og, dette var en lettelse.
    Sees i 50års-lag.Ha det bare godt så lenge.

    Klem fra Anita og Terje.

    SvarSlett
  13. Nina Engh-Bredesen22. april 2009 kl. 10:42

    Fantastiske gode nyheter!
    Det var utrolig godt å lese Lena.

    Du har en utrolig ståpåevne og den tror jeg du kommer langt med. Psyken og fysikken er som hånd i hanske, så det gjelder å holde humøret oppe.

    Fortsett å nye vår og fuglekvitter.
    Stor klem Nina :-)

    SvarSlett
  14. Dette var veldig godt å lese:-) Nyt våren og de gode nyhetene nå. Vi følger og føler med deg her i nannestad også.
    Klem fra Tone S.

    SvarSlett
  15. Så fantastisk flott, Lena!! Det var virkelig godt å høre! Stå på videre! Nyt våren og gjør hyggelige ting. Det som er godt for psyken er godt for kroppen! Det henger sammen!
    Klem fra Nøtterøy til dere alle tre!

    SvarSlett
  16. Så utrolig flott Lena! Veldig glade på dine vegne. Nyt våren og hils :-)
    Klemmer fra Elva og gutta.

    SvarSlett