fredag 24. april 2009

Vap på plass

Da er det en stykk vap på plass. Skikkelig guffent å få den inn med bare lokalbedøvelse. Jeg var skikkelig pysete og gråt og tagg og ba om mere beroligende - hele tiden... var takk og pris ganske fort gjort så er hjemme nå og har tatt litt smertestillende. Føler meg mørbanket i halsen.

Nå håper jeg bare at det er så bra å ha som de sier. Spent på neste cellegiftrunde. Hvis jeg slipper unna både masse stikking og vonde blodårer så er jeg strålende fornøyd. :)

Hvis noen lurer står det om vap her.

3 kommentarer:

  1. Det kan godt være det er vondt nå i timene etter den ble lagt inn, men så godt at du fikk det så slipper du å bli stukket så mye.
    Kan være litt ubehag når de skyller vapen, men det er så lite ;-)

    God helg *klem*

    SvarSlett
  2. VAP er genialt og fordelen er jo nå at den ligger inne klar til bruk. Passe på å stelle godt med den, da.

    God søndag!

    SvarSlett
  3. Fikk høre av Anja at du hadde fått VAP og det er flott at noe kan bli lettere. Du skal se at det er mye bedre enn alle nålene. Fint at alt går rette veien det fortjener du og dine. Lykke til. Vi følger med.

    Vigdis og Per Erik

    SvarSlett