mandag 4. mai 2009

Kur 5

Endelig var alle verdiene mine normale igjen så da ble det cellegift i dag. Brukte vapen. Var litt ekkelt å sette inn nåla, men ikke vondt i det hele tatt :) Utrooooolig deilig. Jeg er vant til å være helt utslitt når jeg kommer hjem mandag ettermiddag, men i dag er jeg helt som vanlig.

Nå skal jeg slappe av i sofaen med en kopp te og et digert(!) gulrotkakestykke. Har igjen litt rester etter et veldig hyggelig 50 årslag i helga.

Har litt planer for helgen, men siden det er en stund siden jeg fikk CG så er jeg usikker på hvordan uka blir. Det er rart men man glemmer så fort hvor ille ting faktisk er. Takk og pris...

1 kommentar:

  1. Noen dager er det helt rett med gulrotkake. I dag er definitivt en slik dag. Og du, du kan jo bare si at du feirer den nye vapen i funksjon?

    Håper formen holder seg og at du kan gjøre alt du planlegger å gjøre. Ha en god uke!

    SvarSlett