tirsdag 19. mai 2009

Kur 6.

Ble litt vel mye feiring i helga med Grand Prix på lørdag og 17, mai her på søndag. I tillegg sov jeg kjempedårlig natt til søndag så da jeg troppet opp på Ahus i går var jeg allerede rimelig sliten. Ble utrolig dårlig utover kvelden hjemme og måtte til slutt krype opp i senga i syv - åttetiden. Brakk meg bare jeg rørte på kroppen og hadde intens hodepine. Etter å ha hvilt i hele går og sovet godt i natt er jeg hakket bedre, men fortsatt sliten. Vært inne og fått "påfyll" i dag, så har et par dager nå hvor jeg bare orker å røre på fingrene. Bendik smører matpakke så jeg kommer meg nå gjennom dagene.

Best av alt - to kurer til og så sannsynligvis sommerferie :D Det blir deilig det. Skal på Kieltur i fiiiin lugar og kose oss. Maja gleder seg til å kjøre stor båt med hele familien. Ellers skal vi en tur til Amadeus dyrepark utenfor Hamar og skal også prøve oss en tur til Lilleputthammer. Akkurat passe mye inntrykk for en liten toåring vil jeg tro.

4 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en super sommerferieplan :) Tenker masse på deg, og sender fremdeles varme bønner til "Han der oppe" :)

    SvarSlett
  2. Med vondt må vondt fordrives vettu...er desverre sånn men så lenge CG hjelper er det vel kanskje verdt det? Nyt ferie når den kommer så du kan lade opp til å bli frisk til høsten :o)
    Jeg heier på deg!!
    AL

    SvarSlett
  3. 2-åringer er små, enkle vesner. De er takknemlige for all tid man tilbringer sammen og bryr seg fint lite om det rundt. De setter pris på turer, men jeg tror det er fordi vi er sammen med dem. Hverdagene er jo så hektiske!

    Jeg skal sette bildet DITT på ett flagg når du blir erklært frisk, det er en større seier enn Rybakk sin i mine øyne (selvom den også var stor og særdeles artig!!!).

    SvarSlett
  4. Det er så godt at du orker åkose deg og legge positive planer!!!! Tro flytter fjell og snart skal du se at alle prøvene du må gjennom,viser det som vi alle vet!!!Lena blir frisk!!!! Ting tar tid! utrolig kjipt, men selv en bergenser må erkjenne at det ikke er alt som det hjelper å brøle til!!! Skal forresten i bryllup til min bror på lørdag og i den forbindelse dukket det opp mange gode fine minner fra deres bryllup:)

    Tm

    SvarSlett