tirsdag 2. juni 2009

Nok en møkkakur...

...men så synes jeg det er litt urettferdig å tenke møkkagift, for den gjør meg jo friskere og friskere. Likevel er jeg skikkelig lei nå. Formen er grei i dag, men vet at torsdag blir tung og fredagen verre. Psyker meg opp og er ganske klar, men føler det er lov å være litt lei innimellom også. Jeg har stor tro på å tenke positivt og at det har en god effekt, om ikke annet for at psyken min skal komme seg gjennom hele prosessen. Tenker fortsatt positivt, men trenger å la meg selv være sliten nå.

En kur til og så skal jeg ha en skikkelig sommerferie! Det blir godt det! Den kuren blir nok den letteste, for da vet jeg at jeg skal ha pause. Skal ta bilder neste onsdag for å få vite hvordan det står til innvendig nå, og er bildene like bra som sist blir det åtte uker fri! :D krysser fingrene. Så litt på verdiene mine i stad og de har hvertfall ikke blitt noe verre. Alle leververdiene untatt en er normale. (og den ene som er litt høy er ikke voldsomt høy mer) Tre dager til på sykehus og fire dager som syk og så er alt bra igjen for en stund. Har store planer om å fortrenge helt at jeg er syk når jeg har fri. Jeg skal bare gjøre alt jeg har lyst til og slappe av og kose meg med lille frøken freken.

1 kommentar:

  1. Det er noe som er positivt. Du er sterk nok til å ta og gjennomføre kuren. De aller fleste verdiene er som de skal, og selv den som er litt på utur er ikke så hakkandes gæærn lenger.

    Snart er det ferie og lille frøken freken, en velfortjent pause. Jeg tror forøvrig på fortrengning, du vet hva realiteten er godt nok, men du behøver ikke VÆRE det hele tiden. Så vær bare mamma når du kan, husk at du er ikke din sykdom.

    SvarSlett