onsdag 3. juni 2009

Øynene er sjelens speil...

For noen uker siden sa onkologen til meg at hun så det i øynene mine at jeg ble bedre og hun fikk en god magefølelse av å se på meg. I dag sa hun jeg delte rom med det samme. Når hun så meg i øynene fikk hun skikkelig følelsen av at jeg kom til å bli frisk. Det var så mye livslyst i de :D jeg setter så stor pris på å høre sånne ting. Det hjelper meg til å bygge opp psyken igjen selv.

Jeg håper jammen det stemmer at øynene er sjelens speil, da går det veien!

Ellers tror jeg (man vet jo aldri) at det skal gå bedre enn sist gang den gange her. Jeg føler meg tusen ganger bedre enn sist gang jeg hadde vært inne og fått påfyll.

6 kommentarer:

  1. Alle som ser deg blir overrasket og lettet over hvor godt du ser ut. Det lyser livsglede av deg!Din styrke er kreftens største fiende. Stå på kjære Lena'n min. Det nytter!
    LW

    SvarSlett
  2. Det høres bra ut Lena! Og det er jo sant, ein gløymer jo at du er sjuk når ein er med deg!!
    *klem*

    SvarSlett
  3. Takk for at du lar oss følge livskampen din, Lena! *sender over virtuell blomsterbukett og en flaske rosevin*

    SvarSlett