fredag 8. mai 2009

Det skjer ikke så mye nytt om dagen.

Er på god vei opp etter ny runde med gift. Har gått ganske greit denne gangen. Har slitt litt med å sove om nettene denne gangen, har svettet MYE og hatt skikkelig halsbrann. Har innsovingstabletter hvis det blir for ille, men liker ikke helt å ta piller. Det verste har vært intens hjertebank som har kommet hver gang jeg har lagt meg ned. Begynner å klare å kontrollere den fint nå med bare å puste. Føles helt klart best å ta det naturlig. Kroppen min får vel nok dritt inn for tiden.

I ettermiddag får vi besøk her og neste uke går med til forberedelser både til grand prix 16. mai, (Heia Alexander!!) med søster og svogerbesøk + tapas, og 17. mai på søndag hvor vi utvider med flere familiemedlemmer og grilling på verandaen her. Krysser alle fingre for litt greit vær! Gleder meg til å ha på den nye jubileumsdrakten min. Har en variant av denne, min har hvit linskjorte og stort ullsjal istedenfor jakke. Maja får også festdrakt så vi kommer til å bli skikkelig fine :D

De ukene hvor jeg gjør "vanlige" ting er så gode. Tross alt har jeg det jo egentlig veldig bra. Prøver å si det til meg selv hver dag. Det kunne faktisk ha vært så mye verre.

3 kommentarer:

  1. Blog i ny drakt, så fin og sommerlig =)

    Mor og datter blir nok kjempe fin til 17mai ;-)

    SvarSlett
  2. Så flink Alexander var da!! Utrolig dyktig...
    Fine farger på bloggen din :) Blir sikkert søte begge to med festdrakter også..
    Klem

    SvarSlett
  3. Nusselig blogg-farge ;o)
    Godt å lese her innimellom når lesningen er så oppløftende. Du er tøff og jeg er stolt av å være din venn !!!!
    AL

    SvarSlett